Ποια προϊόντα επιλέγουν να αγοράζουν οι καταναλωτές από το διαδίκτυο και γιατί

Όλο και μεγαλύτερο είναι το καταναλωτικό κοινό που στρέφεται στις διαδικτυακές αγορές για μία ευρεία γκάμα προϊόντων, αφού, σε πολλές περιπτώσεις, καταφέρνει να εξασφαλίσει καλύτερη τιμή για το αγαθό που θέλει να αγοράσει.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι καταναλωτές επιλέγουν τα e-shop καθώς προσφέρουν:

– Οικονομικά πιο συμφέρουσες επιλογές

– Εύκολη αναζήτηση πληροφοριών

– Διαφημίσεις μέσω email & social media

– Μεγαλύτερη εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές αγορές στα χρόνια της πανδημίας

Από μια γρήγορη έρευνα, προκύπτει πώς:

– Κρέμα προσώπου 75ml: 18,50€ (Φυσικό κατάστημα), 13,05€ (e-shop)

– Ορός προσώπου με βιταμίνη C 30 ml: 38,75€ (Φυσικό κατάστημα), 28,98€ (e-shop)

– Βιταμίνες για το ανοσοποιητικό 20 αναβράζοντα δισκία: 7,20€ (Φυσικό κατάστημα), 2,81€ (e-shop).

– Βρεφικό γάλα σε σκόνη 800 γρ. (0-6 μηνών): 26,87€ (Φυσικό κατάστημα), 3 τμχ προσφορά 56,40€ (18,80€ το ένα) (e-shop).

– Πάνες μωρού 52 τμχ (9-14kg): 29,80€ (Φυσικό κατάστημα), 13,84€ (e-shop).

– Ξυριστική μηχανή + 4 ανταλλακτικά: 19,87€ (Φυσικό κατάστημα), 15,80€ (e-shop).

– Αποσμητικό Roll On 50ml (1+1 δώρο): 4,88€ (Φυσικό κατάστημα), 2,99€ e-shop).

– Καφές Espresso 40 κάψουλες: 16,90€ (Φυσικό κατάστημα), 12,74€ (e-shop).

– Ξηρά τροφή σκύλου 4kg: 15,50€ (Φυσικό κατάστημα), 12,90€ (e-shop).

– Ξηρά τροφή Γάτας 2kg: 9,80€ (Φυσικό κατάστημα), 7,50€ (e-shop).

Δείτε το ρεπορτάζ του MEGA

Μπορεί να σας αρέσουν
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

48 ώρες χωρίς ηλεκτρονικό ΑΜΚΑ

Εκτός λειτουργίας θα βρίσκεται για δυο 24ωρα το σύστημα ΑΜΚΑ, στο πλαίσιο τεχνικών αναβαθμίσεων των συστημάτων. Ειδικότερα, σύμφωνα…
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αδικαιολόγητος αποκλεισμός επιχειρήσεων από τα δάνεια Covid; Ο οικονομολόγος Θανάσης Κλειάσιος απαντά

Τα προβλήματα στην τόνωση ρευστότητας των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω των χρηματοδοτικών εργαλείων της Πολιτείας , με…