Σχετικά με την πλατφόρμα για την οικονομική ενίσχυση οικιακών καταναλωτών ηλεκτρικού ρεύματος η οποία σε κάποιες περιπτώσεις εμφάνισε δυσλειτουργίες, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης διευκρινίζει ότι πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν τη δήλωση για το Power Pass και ακολούθως τη φορολογική τους δήλωση, χρειάστηκε να υποβάλουν εκ νέου τη δήλωση του Power Pass μόνο στις περιπτώσεις που άλλαξαν τη διεύθυνση κατοικίας τους στη φορολογική δήλωση και έκαναν εκ νέου ταυτοποίηση στο Power Pass.
Όπως τονίζεται στις οδηγίες που έχει εκδώσει το υπουργείο προς τους πολίτες, η αλλαγή διεύθυνσης πρέπει να προηγηθεί της αίτησης για την οικονομική ενίσχυση και πραγματοποιείται στην ιστοσελίδα: https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia
Το μήνυμα που εμφανίζεται σε όσους έκαναν σωρευτικά τις παραπάνω ενέργειες είναι «τα στοιχεία κύριας κατοικίας έχουν τροποποιηθεί με αποτέλεσμα η κατάσταση της αίτησής σας να αλλάξει και να εκκρεμεί η υποβολή της. Παρακαλώ επιβεβαιώστε τα στοιχεία της αίτησής σας και προχωρήστε στην υποβολή της χρησιμοποιώντας το κουμπί Υποβολή Αίτησης παρακάτω».