Πώς μπορείτε να καταγγείλετε ηλεκτρονικά πλασματικές εκπτώσεις, υπηρεσίες και τιμές

Τέθηκε σε λειτουργία από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ψηφιακή πλατφόρμα για καταγγελίες από τους καταναλωτές προκειμένου να ασκείται αποτελεσματικότερος έλεγχος στην αγορά για την αισχροκέρδεια, για πλασματικές εκπτώσεις, αλλά και για άλλες παραβάσεις των επιχειρήσεων σε βάρος των καταναλωτών.

Μάλιστα, οι επώνυμες καταγγελίες θα εξετάζονται κατά προτεραιότητα.

Οι καταγγελίες από τους καταναλωτές θα μπορούν να γίνονται στην πλατφόρμα kataggelies.mindev.gov.gr και αφορούν παραβάσεις εντός Ελλάδας, εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στην πλατφόρμα εμφανίζονται πέντε διαφορετικές θεματικές επί των οποίων μπορούν να υποβάλλουν, επώνυμα ή ανώνυμα, καταγγελία οι καταναλωτές: καταναλωτικά αγαθά, υπηρεσίες, τραπεζικές υπηρεσίες, ασφαλιστικές και λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, ρύθμιση χρεών και προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Μεταξύ των θεμάτων για τα οποία μπορεί να γίνει καταγγελία είναι καταναλωτικά είδη όπως τρόφιμα, καλλυντικά, φάρμα, συμπληρώματα διατροφής κλπ), αλλά θα μπορεί να γίνει καταγγελία και για θέματα ασφάλειας τροφίμων, για κανόνες εμπορίας (ζύγιση, ερμηνεία νομοθεσίας, παραπλανητικές διαφημίσεις κλπ), για απομιμητικά προϊόντα, υπηρεσίες προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, και άλλα θέματα τα οποία δεν είναι όλα αρμοδιότητα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Αν για μία θεματική δεν είναι αρμόδια η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, μέσω της πλατφόρμας δίνονται οι πληροφορίες για την αρμόδια υπηρεσία ελέγχου.

 

Μπορεί να σας αρέσουν